onsdag 7 oktober 2009

Aaaaahhh!!!


Sköna två lediga dagar. Har verkligen inte gjort mycket vettigt. Lite disk har man fått undan och kattlådan är nyskurad och fylld med ny sand och kattparfym. Bra grejjer det där! Istället för att våldsamt slås till golvet av kattpoopstank, så möts man av ett mjukt pudrigt doftmoln istället!! Mycket mer angenämt måste jag säga! Jag tror kiffikiff tycker det samma. Båda två.
Kvällens planer är kanske lite projektmakeri... Kanske syr jag nya kuddfodral?? Eller så gosar jag med mina grisar hela kvällen framför TVn... eller så kanske jag.... hehee..... projeeeeekt!! :D Fan va bra det går btw! Fick en fet smäll på käften igår, men det är bara att resa sig upp igen!!! Vända andra kinden till och räcka ut tungan och himla med ögonen!!! Hahaaha

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar